Borboleta, domaći brend nakita, ponovo pomiče granice i učvršćuje svoju poziciju kao vodeći modni brend u regiji. Najnovija statement kampanja, koja se odvija u spektakularnim ambijentima Splita, spaja razne snažne modno-stilske utjecaje u jedinstvenom vizualnom doživljaju.
Kampanja, koja se ističe kao uvod u proslavu 12. rođendana Borbolete, usredotočuje se na kreiranje atmosfere snažne i samosvjesne žene koja nosi ovaj prepoznatljiv nakit. Umjesto klasičnih prikaza komada nakita, kampanja dočarava vibru žene koja živi život punim plućima, posjeduje sofisticiran ukus i uvijek zna što želi.
Novi komadi iz Borboleta kolekcije, snimljeni na čarobnim lokacijama poput Zapadne obale i povijesne vile Tončić, donose elegantan minimalizam koji savršeno odgovara svim godišnjim dobima. Iako kampanja nosi ljetni prizvuk, nakit je dizajniran da se uklopi u svaki stil i sezonske promjene.
S splitskom influencericom Barbarom Kurtović kao zvijezdom kampanje i talentiranom Antonelom Nikolanci za kamerom, Borboleta nastavlja pratiti svoje jedinstvene modne niše, odražavajući bezvremenski elegantan i sofisticiran izgled.
Kolekcija je dostupna na svim prepoznatljivim adresama u Hrvatskoj i širom regije, uključujući online shop. Ovaj vizualni spektakl ostavlja nas s nestrpljenjem da otkrijemo svoje favorite i u potpunosti se posvetimo novim trendovima koji nas očekuju.