Christian Louboutin ulazi u svijet naočala: Prva kolekcija sunčanih i optičkih modela

Poznati dizajner Christian Louboutin, čije su crvene potplate postale legendarne u svijetu obuće, sada je proširio svoj brend i na novi segment – naočale. Svi znaju kako je Louboutin koristio crveni lak za nokte kako bi svojim seksi štiklama dao prepoznatljiv izgled još na prvom sajmu, a ovaj detalj bio je ključan u njegovom ulasku na tržište ljepote, u kojem je postigao ogroman uspjeh.

Ove godine, Louboutin je udružio snage s Marcolinom, renomiranim proizvođačem naočala, kako bi predstavio svoju prvu kolekciju sunčanih i optičkih naočala. Kolekcija, koja uključuje devet stilova sunčanih naočala u raznim bojama i četiri optička modela, kombinira prepoznatljive brend kodove, uključujući oštre rubove, metalne završetke i, naravno, prepoznatljive crvene detalje. Cijene modela kreću se od 625 do 875 dolara, a dostupni su u online trgovinama i u trgovinama Saks Fifth Avenue, gdje je postavljena posebna izložba povodom njihovog debija.

Naočale su dizajnirane za oba spola i inspirirane su Louboutinovim radom na stvaranju savršenih strukturnih linija. Kolekcija uključuje inovativne ZEISS leće, koje omogućuju kristalno jasan i udoban pogled zahvaljujući antirefleksnim premazima, smanjenju odsjaja i tretmanima za povećanje trajnosti.

„Ova kolekcija nije samo lansiranje naočala – to je spoj dva kreativna svijeta, koji unosi Louboutinovu umjetnost u novu kategoriju. Rođena je iz zajedničke strasti prema izvrsnom dizajnu i ikoničnom luksuzu, kombinirajući Louboutinovu prepoznatljivu viziju s Marcolinovom sposobnošću da stvori hrabre, elegantne i odmah prepoznatljive kolekcije“, izjavila je Lara Marogne, direktorica stila i razvoja proizvoda u Marcolin grupi.

Prepoznatljive značajke Louboutinovih dizajna, poput malih šiljaka na okviru naočala, crvenih detalja koji se pojavljuju na vanjskim i unutarnjim dijelovima okvira, te mrežastih uzoraka na mostovima i sljepoočnicama, podsjećaju na marku obuće, dok se crvene leće pojavljuju na nekoliko modela. Kolekcija također uključuje model nazvan „Loubishark sun capsule“, sportski i zabavni odmak prema Louboutinovim dizajnima tenisica.

Za Marcolin, ovo partnerstvo predstavlja korak u jačanju njihove pozicije na tržištu visokofashion naočala, dodajući prestižnim imenima poput Tom Forda i Max Mare. Zbog jedinstvenog estetickog potpisa Louboutina, brand smatra da će nova kolekcija privući kupce koji naočale vide kao luksuzni dodatak i hrabar izraz osobnog stila.

Kolekcija, koja već izaziva veliki interes, bit će predstavljena na zabavi povodom njezinog debija u New Yorku, u trendy restoranu The Nines, gdje će crveni detalji na svakom koraku dodatno naglasiti luksuz ove ekskluzivne linije.