Ebay je uveo novu značajku u svoju aplikaciju koja kupcima pruža personalizirani pristup inspirativnim odjevnim kombinacijama prilagođenih njihovoj povijesti kupovine.
Nazvan ‘Shop the Look’, generativni dodatak pokretan umjetnom inteligencijom govori o preferencijama stila korisnika kroz preporuke sastavljene od slika i artikala koji se razvijaju zajedno s potrošačima i trenutnim trendovima.
Svaki od outfita sastoji se od nove i rabljene odjeće i luksuznih predmeta, pružajući kupcima pristup “ogromnoj širini inventara i izbora” u modelu koji ima za cilj progurati proizvode koji bi se mogli prirodno integrirati u postojeću garderobu potrošača.
Prema platformi, lansiranje je “korak dublje” u njenu predanost inovacijama i personalizaciji, a slično drugim značajkama koje pokreće AI razvijeno je u suradnji s timom tvrtke Responsible AI i RAI Principles.
Značajka ‘Shop the Look’ već je dostupna za korisnike iz SAD-a i UK-a na Appleovom iOS-u, a kasnije će biti uvedena na Android telefone kasnije ove godine. Pojavit će se na početnoj i modnoj odredišnoj stranici kupaca koji su pogledali više od 10 modnih artikala u proteklih 180 dana.
Ebay je istaknuo da istražuje potencijalna proširenja u druge kategorije s ciljem poboljšanja značajke putem novih elemenata personalizacije tijekom sljedeće godine.