U ljeto 2019. godine, tragedija je pogodila malu zajednicu ljubitelja konja u Norveškoj. Espen Johannessen, jedan od najboljih trenera u zemlji, preminuo je od raka gušterače. Njegova supruga Anne-Kari i najbolja prijateljica, princeza Märtha Louise, bile su shrvane tugom.

U sjeni gubitka, Anne-Kari i Märtha pronašle su utjehu u međusobnom društvu. Također su našle utjehu u svojoj zajedničkoj ljubavi prema konjima i modi. Jednog dana, Monica Sundt Utne, Anne-Karina prijateljica, predložila je da zajedno pokrenu modnu marku.
Monica je uvijek sanjala o pokretanju vlastitog modnog brenda, a Anne-Kari i Märtha su odmah bile privučene idejom. Vidjele su je kao način da odaju počast Espenovoj memoriji i da stvore nešto pozitivno iz tragične situacije.
Tri žene nazvale su svoju marku Hést, što je igra riječi na norveškom riječi za “konj”. Ciljale su na stvaranje odjeće koja je i elegantna i udobna, s naglaskom na pletene proizvode.



Njihova prva kolekcija bila je veliki uspjeh. Dugi zeleni pleteni kardigan koji je Märtha Louise nosila na televiziji postao je viralni hit, a web stranica Hést srušila se pod teretom prometa.
Od tada je Hést izrastao u uspješan posao. Brend sada nudi širok raspon odjeće za muškarce i žene, kao i kolekciju za dom. Hést je poznat po visokokvalitetnim materijalima, bezvremenskim dizajnima i predanosti održivosti.
Ali Hést je više od samog modnog brenda. To je i priča o otpornosti, prijateljstvu i snazi nade.
U intervjuu, Anne-Kari je rekla: “Hést nije samo modna marka. To je simbol nade i mogućnosti. To pokazuje da čak i u najmračnijim vremenima, uvijek postoji svjetlo na kraju tunela.”
Priča o Hést je inspiracija za sve nas. To pokazuje da je sve moguće ako imamo hrabrosti slijediti svoje snove i podršku voljenih osoba.

