Jacquemusova kolekcija “LA CROISIÈRE” spaja hollywoodski glamur i modernu izradu, reinterpretirajući siluete iz sredine 20. stoljeća uz hrabre inovacije.
Ako bi nostalgija organizirala zabavu i pozvala budućnost, ona bi izgledala poput Jacquemusove kolekcije “LA CROISIÈRE”. Povratak na kalendar Pariškog tjedna mode nije bio samo hommage francuskoj kući, već i hrabar reinterpretirani pogled na njezinu povijest. Spoj hollywoodskog glamura, optimizma poslijeratnog razdoblja i tehnicolor sna o velikom uspjehu koji je obilježio njezine početke, Jacquemus je pretvorio u besprijekornu fuziju retro i suvremene elegancije.

Kolekcija je nalikovala na putovanje u reinventiranu 1950-te, obogaćeno energijom i inovacijama današnje izrade. Povijest brenda, koji je osnovao Simon Porte Jacquemus, oživjela je kroz naglasak na siluete iz sredine stoljeća, reinterpretirane za suvremene potrošače. Krojeni haljine u obliku pješčanog sata od svježeg pamuka, suknje od mekog tila s niskim strukom i skulpturalni bustovi stvorili su prepoznatljiv, ali i stran, nosiv i istovremeno odvažan asortiman. Geometrijski oblici omekšani dizajnerskim inovacijama bili su snažno prisutni. Mnogi komadi evocirali su prepoznatljive oblike, od suženih strukova do velikih ovalnih zakrivljenih rukava.
U muškoj kolekciji modeli su nosili čiste linije, sportsku eleganciju s dvostrukim dugmadi i uskim hlačama, homage ikoničnoj američkoj sportskoj odjeći. Jedan od najistaknutijih komada bio je jakna s printom zebre, upečatljivog visokog ovratnika i blago oversize siluete, strukturirana, a istovremeno suzdržana. Najzanimljiviji komad ženske kolekcije bila je haljina u boji izblijedjelog krokodila. Haljina pune dužine s visokim ovratnikom ostavljala je elegantan dojam, dok su rukavi prošireni s onim što izgledaju kao dugi bijeli kovrčavi krzneni rukavi, uvodeći elemente igre. Struk je bio naglašen presvlakom, koja se ponavljala u kolekciji u različitim nijansama od crvenog krokodila do žutog banane i bež.

Jedan od najupečatljivijih trenutaka kolekcije svakako je bila paleta boja, koja je dominirala nijansama ekrua i crne, naglašene hrabrim crvenim, zelenim, narančastim i žutim akcentima. Igra tekstura bila je zapanjujuća: prozračna organza, lagane pletenine i vlaknasti rafija stvorili su vizualnu dubinu, dok su noj perje i flocked točkice i pruge unijeli zabavne elemente u odjeću. Pribor također nije izostao s modne piste, od elegantnih kožnih torbica s debelim metalnim detaljima do prepoznatljivih kožnih torbi, tenisica i kitten štikli sa mašnama.
Kako bi podigao još više doživljaj i odao počast nostalgičnom tonu, cijeli je show sniman na iPhoneu 16 Pro Max, čineći ovo prvim modnim događajem koji je isključivo koristio ovaj uređaj. Uz temu noviteta, Jacquemus je također na pisti predstavio svoju prvu Nike suradnju s Moon Shoes – hommage inovacijama sporta iz 1970-ih. Ovaj spoj mode i sporta kombinira izgled vintage trail tenisica s elementima iz originalnih ’97 Humara.








Izgleda da “LA CROISIÈRE” nije bila samo proslava mode, već i pripovijedanja. Jacquemus je učvrstio svoj identitet kao kuću koja jednako gleda unazad i unaprijed – posuđujući iz prošlosti, a istovremeno predstavljajući nove i definicije načine kako ih reinterpretirati. Jacquemus je dokazao da povijest nije samo nešto što treba proučavati, već nešto što treba ponovno zamisliti i ušiti u sadašnjost.