Pod vodstvom umjetničkog direktora Niga, Kenzo nam pokazuje na uzbudljivo putovanje u svojoj kampanji za pre-kolekciju FW24. Tema je “Sunce”: putovanje sa Zapada prema Istoku u potrazi za svjetlošću izlazećeg sunca.
Ova kampanja simbolizira nove početke i spajanje različitih kultura, a sve to ispričano kroz fantastičnu scenografiju.
Fotograf Lengua, poznat po svojim djelima koja istražuju i remete konvencionalne poglede na prirodu, stvorio je čudesne snimke modela na mjesečevom krajoliku s morskim valovima u pozadini. Ova scena iz svijeta naučne fantastike podsjeća nas na slijetanje na Mjesec i predstavlja elegantnu preporuku sezone Kenza – svježu i zdravu kao jutarnji povjetarac.
Kolekcija je spoj zemaljskog i svemirskog. Klasična plisirana haljina “sunce” zauzima centralno mjesto uz odjeću radnika izrađenu Kenzovim uzorkom tkanja, inspiriranim japanskim jaknama vatrogasaca “hakeshi baten”. Ovaj motiv daje kolekciji ručno rađeni i tradicionalni osjećaj.
S druge strane, cargo hlače za letove i metalno tijelo govore o putovanju kroz svemir, a tu su i majice s logom u obliku zvjezdanih konstelacija. Ovi uzorci predstavljaju ikone Kenza iz perspektive Zemljana koji gledaju u zvijezde, uključujući logotip Rue Vivienne i cvijet boke.
Na kraju, Kenzova ideograma “Kenzo Business” s pet muškaraca s aktovkama oddaje počast robi japanskog elektronskog benda YMO, najavljujući glavnu kolekciju.
Nigova vizija je spoj Istoka i Zapada, prošlosti i budućnosti. Kenzova pre-kolekcija FW24 je avanturistička, sofisticirana i spremna da vas povede na putovanje suncu u susret.