Nostalgija ili genijalnost, kako god to nazvali, naše su garderobe upravo postale malo poetičnije zahvaljujući kampanji Duets za proljeće/ljeto 2025. godine koju je kreirao Miu Miu.

Kampanja igra s dualnostima: nevinost vs. iskustvo, mekoća vs. struktura, prošlost vs. sadašnjost. Duets bilježi trenutak iz snova, gdje se modelima – Liu Haocun, Kayije Kagame, Sunday Rose Kidman Urban, Joey King, Lena Mantler i Eliot Sumner – ne čini da su samo modeli, već više likovi u priči.
No, ne dajte se zavarati naizglednom jednostavnošću. Ovo je Miu Miu, nakon svega. Slatke bijele pamučne haljine subvertirane su masivnim potpeticama sa čavlima, izblijedjeli cvjetni uzorci su uravnoteženi oštrim, uniformiranim krojevima, a ono što izgleda kao nježni najlon slip zapravo je tehnički svila. Kolekcija balansira između nostalgije i stvarnosti, s odjećom koja izgleda kao da je već nošena, opuštena, ali nikada previše dragocjena.

Surađujući s Petit Bateau, Miu Miu ide još dalje, spajajući djetinjastu naivnost s visokom modom. Komadi koji evociraju jednostavnost djetinjstva ključni su, no preradeni na način koji briše granice između svakodnevnog i couture stila, pretvarajući ih u nešto zrelije i odraslije.


A onda tu su i modni dodaci, jer Miu Miu ne gradi samo garderobe, već stvara trendove, oblikuje estetiku i, na kraju, stvara opsesije. Torbe Aventure i Arcadie odišu tihim luksuzom, dok robustne Mary Jane cipele i novi show tenisice dodaju pravu količinu kontrasta.


Duets je odraz tog prijelaznog stadija. Sada, oblačenje nije samo rutina, to je tihi čin samodefiniranja.