Bipa nedavno je proširio svoju ponudu uključivanjem popularnih proizvoda brenda Sol de Janeiro, poznatog po svojim inovativnim formulama i egzotičnim mirisima. Ova vijest oduševila je mnoge, ali i izazvala zanimljive reakcije među potrošačima.
Bipa je na svojim društvenim mrežama objavila da je u svoju ponudu dodala proizvode Sol de Janeiro, nakon što su prethodno uveli proizvode brenda Fenty. “Koji miris te uvijek podsjeti na ljeto? Kako bi trajalo što duže, probaj novitet s naših polica – Sol de Janeiro! Brazilska kozmetika hit je diljem svijeta i dolazi u divnoj ambalaži. Svi proizvodi mirišu na ljeto i imaju učinkovite formule za ljepotu i njegu od glave do pete,” ističu iz Bipe.
Reakcije korisnica na ovu vijest bile su raznolike. Dok su neki komentatori izrazili oduševljenje i spremnost da isprobaju proizvode, poput onih koji su napisali “Ajme, Bipa divni ste! Još samo vratite Elf” ili “Savršeno, drago mi je da uvodite velike novitete,” drugi su izrazili brigu zbog financijskog opterećenja. Komentari poput “Bankrot” i “Što nam radite, Fenty pa Sol de Janeiro. Zbogom plaćo, kratko si se zadržala” sugeriraju da su neki potrošači zabrinuti zbog moguće potrošnje.
Sol de Janeiro, koji je osnovao Heela Yang 2015. godine, poznat je po svojim proizvodima koji su hit diljem svijeta. Yang, bivša direktorica ljepote s iskustvom u velikim kozmetičkim kućama poput Estée Lauder i L’Oréala, osnovala je brend s namjerom da unese brazilski duh u njegu tijela. Najpoznatiji proizvod brenda je Brazilian Bum Bum krema, koja se prema tvrdnjama prodaje svakih osam sekundi.
Brend je također lansirao mirisne maglice poput Cheirosa ’62, koje su postigle veliki uspjeh unatoč izazovnom tajmingu pandemije. Njihovi proizvodi redovito osvajaju društvene mreže, posebno TikTok, gdje su postali pravi hit.
Sol de Janeiro proizvodi sada su dostupni u Bipi, kao i u drugim trgovinama poput Sephore i Amazona. Cijene proizvoda kreću se od 15 do 60 eura, ovisno o trgovini.