Za svoju novu kolekciju, Swarovski je angažirao globalnu pop ikonu Arianu Grande, koja je već treći put zaštitno lice branda. Ova kampanja nastavlja njezinu blistavu suradnju sa Swarovski, koja je uključivala njeno prisustvo na Wicked press turneji i u novom kratkom filmu uz deluxe izdanje njezinog albuma, Brighter Days Ahead. Ovaj put, kolekcija donosi svježinu koja odstupa od prošle kapsule inspirirane starim Hollywoodom, spajajući kreativnost pop kulture s gracioznošću visoke mode i šezdesetih godina prošlog stoljeća.

Swarovski ove godine slavi 130. godišnjicu postojanja, a globalna kreativna direktorica, Giovanna Engelbert, prikazuje transformaciju branda, koja oslikava ljepotu i kreativnost oblikovanu kroz povijest. “Jako me privlači pop kultura i uloga nakita u njoj”, izjavila je Engelbert. “Nakit ima moć transformirati ne samo vaš izgled, već i to kako se osjećate.”
Nova kampanja simbolizira izražavanje i kreativnost, spajajući elemente pop kulture—kako stil šezdesetih, tako i suvremeni pristup. Ariana Grande, kao zaštitno lice ove kampanje, savršeno odražava Swarovski Spring-Summer kolekciju.

“Jako sam uzbuđena što moj kreativni put nastavlja s Swarovski, a ova nova Spring-Summer 2025 kampanja donosi mi posebno zadovoljstvo”, kaže Ariana Grande. “Styling u živopisnoj paleti boja i blistavom kristalnom nakitu učinio je kampanju doista podizajućom i veselošću ispunjenom.”

Kolekcija je mladenačka, sa živahnim tonovima lavande, nježno ružičaste, zelene i plave, te maštovitim dizajnom podijeljenim u četiri stila branda—Millenia, Idyllia, Dulcis i Chroma. Uz viziju koju su oživjeli Mert i Marcus, Ariana blista i sja, ukrašena kristaliziranim cvjetovima, pastelnim draguljima i prstenovima i narukvicama inspiriranim pop artom.



