Aleali May za Tommy Jeans 2025 kampanju, Retro varsity jakna i traper suknja Tommy Girl, Jang Won-Young u kampanji Tommy Girl 2025

Nova era Tommy Girl: Aleali May donosi buntovnu svježinu klasičnom američkom duhu

Tommy Girl se ne mijenja – ona sazrijeva. U novoj suradnji s modnom insajdericom i kreativnom savjetnicom Aleali May, proljetna capsule kolekcija Tommy Jeans vraća prepoznatljivi duh američke ikone, ali s novim stavom i snagom generacije koja dolazi.

Aleali May za Tommy Jeans 2025 kampanju, Retro varsity jakna i traper suknja Tommy Girl, Jang Won-Young u kampanji Tommy Girl 2025

Kultna Tommy Girl, koja je 90-ih godina debitirala kao parfem, prerasla je u simbol mladenačke slobode i stila. Nova kolekcija ne zaboravlja svoje korijene – inspirirana retro oglasima i klasičnim komadima iz arhive – no jasno daje do znanja da sada pripada jednoj drugačijoj, hrabrijoj djevojci. Onima koje se ne ispričavaju zbog svog stila, izbora i stava.

Na čelu kreativnog pravca kolekcije, Aleali May unosi duh LA-a i ulične kulture, kombinirajući ga s dubokim razumijevanjem generacije Z. „Tommy Girl za mene je uvijek bila pokret – stav koji je definirao jedno doba i nastavlja živjeti kroz sljedeće“, ističe Aleali. „Ovo nije nostalgija, ovo je slavlje autentičnosti.“

Aleali May za Tommy Jeans 2025 kampanju, Retro varsity jakna i traper suknja Tommy Girl, Jang Won-Young u kampanji Tommy Girl 2025

Kolekcija uključuje varsity jakne, traper suknje, bandeau topove i raskošno poderane traperice s patch detaljima – sve reinterpretirano u svježem, urbanom tonu. Prepoznatljive siluete oživljene su s novim idejama, bez gubitka DNK brenda.

U kampanji snimljenoj objektivom Clare Balzary, pojavljuju se modni uzori nove generacije: Jang Won-Young iz K-pop grupe IVE, sama Aleali May, glazbenica Samara Cyn, model Lindsay Vrckovnik i Eniola Abioro.

Aleali May za Tommy Jeans 2025 kampanju, Retro varsity jakna i traper suknja Tommy Girl, Jang Won-Young u kampanji Tommy Girl 2025

„Tommy Girl nije samo jedna djevojka – ona je svaka djevojka“, kaže Won-Young. „Riječ je o zajedništvu, o energiji koja poziva svakoga da bude upravo ono što jest.“

Proljetna kolekcija ‘Tommy Girl’ za 2025. dostupna je na službenoj stranici tommy.com, u Tommy Hilfiger trgovinama diljem svijeta i kod odabranih maloprodajnih partnera.