Pretraži

BOSS #BeYourOwnBOSS kampanja slavi samoopredjeljenje i individualnost

BOSS se vraća s osnažujućom kampanjom #BeYourOwnBOSS za proljeće/ljeto 2024., slaveći moć samoodređenja i potičući pojedince da prihvate svoju individualnost i slijede svoje strasti. Ove sezone, kampanja zauzima središnje mjesto, ističući da je izbor biti vlastiti BOSS u vlastitim rukama.

Kako bi oživjeli tu priču, BOSS je okupio izuzetnu ekipu globalno poznatih zvijezda, uključujući brazilsku manekenku Gisele Bündchen i britansku manekenku Adwoa Aboah, zajedno s povratnicima među BOSS ambasadorima – južnokorejskim glumcem Lee Minho i talijanskim tenisačem Matteom Berrettinijem. Britanska pjevačica i glumica Suki Waterhouse također se vraća kao brand ambasador za BOSS satove, nakit i naočale.

U zanimljivim vizualima kampanje, svaki talent je prikazan kako prolazi labirintsku okolinu, krećući se iz sjene prema svjetlu. Simboličko prikazivanje ističe transformacijsku moć individualnih izbora i put prema samootkrivanju.

Kolekcija prilagođena izražajnim pojedincima

BOSS kolekcija za proljeće/ljeto 2024. odražava temu samoodređenja, prikazujući sofisticiranu i prigušenu paletu boja obogaćenu suvremenim tumačenjima klasičnih komada. Kolekcija je namijenjena raznolikom 24/7 načinu života, nudeći sveobuhvatnu odjevnu selekciju koja se besprijekorno prelazi iz dnevnih u noćne kombinacije.

Potpisano BOSS odijelo doživljava modernu reinterpretaciju, prikazujući niz snažnih i strukturiranih silueta. Blage nijanse, lagane teksture i zanimljivi kontrasti – fluidnost naspram strukture, neprozirnost naspram prozirnosti – stvaraju osvježavajuću estetiku koja savršeno pristaje toplini nadolazeće sezone.

Double B Monogram: Simbol hrabrog samoprikazivanja

Centralni motiv kroz kolekciju je predstavljanje Double B monograma, ukrašavajući odjeću i dodatke. Ovaj prepoznatljiv dizajn, s isprepletenom strukturom, utjelovljuje duh pravog BOSS-a – pojedinca koji prihvaća svoju individualnost i nije bojažljiv u iznošenju hrabrih izjava.

Za lansiranje Double B monograma, BOSS je pokrenuo višeslojnu digitalnu kampanju. Motiv će biti reimaginiran u super-velikim 3D slikama pomoću hiperrealističke CGI tehnologije, kraseći ikoničke znamenitosti diljem svijeta. Istodobno, pod sloganom “Double B, Svaki Ja”, gotovo 100 brand ambasadora, poznatih osoba, sportaša i digitalnih utjecatelja stvorit će personalizirani sadržaj za Instagram i TikTok. Ovi talenti će predstaviti svoje jedinstvene osobnosti noseći komade iz nove kolekcije s Double B monogramom, ističući da postoji beskrajnih načina da budete vlastiti BOSS.

Revolucionarno lansiranje holograma

BOSS pomiče granice u području oglašavanja inovativnim korištenjem velikog holograma za pokretanje kampanje. Od zalaska sunca 31. siječnja do izlaska sunca 1. veljače, hologram BOSS ambasadora Lee Minhoa i Gisele Bündchen visok 10 metara osvijetlit će londonski Potters Fields Park, uz samu ikoničnu Tower Bridge. Ova revolucionarna inicijativa označava prvi put da modni brand koristi ovu tehnologiju na globalnoj razini, otvarajući put bezbrojnim mogućnostima u vanjskom oglašavanju. Očaravajući vizualni prikaz stvorit će zanimljiv sadržaj za društvene mreže brenda, dodatno pojačavajući utjecaj kampanje.

Osnaživanje pojedinaca da budu vlastiti BOSS

“Inovacija igra ključnu ulogu u našoj strategiji postizanja značajnog utjecaja na potrošače i stvaranja nečeg zaista zanimljivog. Hologram je najnoviji izraz našeg stalnog istraživanja korištenja moći tehnologije kako bismo poboljšali naše komunikacije. Njegova novost omogućuje nam stvaranje zanimljivog sadržaja koji je vrlo dijeljiv i zapamtljiv, nudeći novo i uzbudljivo iskustvo za našu publiku, što dovodi do pozitivnih asocijacija s našim brendom. Konačno, cilj nam je inspirirati potrošače da duboko povežu s našim brendom i otkriju naše proizvode”, izjavila je Nadia Kokni, SVP Globalnog marketinga i komunikacija brenda HUGO BOSS.

Nova kolekcija za proljeće/ljeto 2024. bit će dostupna od 31. siječnja 2024. u BOSS trgovinama diljem svijeta, na boss.com i putem veleprodajnih partnera. Kampanja će biti dodatno pojačana kroz 360° marketinšku strategiju koja obuhvaća društvene medije, suradnje s utjecajnicima i veliko vanjsko oglašavanje u ključnim gradovima diljem svijeta.

S osnažujućom porukom, zanimljivim vizualima i inovativnom upotrebom tehnologije, BOSS-ova kampanja #BeYourOwnBOSS za proljeće/ljeto 2024. svjedoči o predanosti brenda poticanju pojedinaca da prihvate svoju individualnost i slijede svoje snove.