Na posljednjem danu Pariškog tjedna mode, Chanel je predstavio svoju kolekciju za jesen/zimu 2025., istražujući igru proporcija i slojevanja. Kolekcija je bila predstavljena u središnjoj dvorani Grand Palais u Parizu, u spektakularnoj scenografiji s monumentalnom crnom vrpcom koja se spirala do staklenog stropa. Iako umjetnički direktor Matthieu Blazy nije bio prisutan, odjeća je pričala priču koja balansira između klasične Chanel elegancije i modernih proporcija.
Jedan od glavnih komada kolekcije bio je crni tweed s dugim rukavima, čiji su zlatni dugmadi s dragim kamenjem transformirali jaknu u dugou haljinu-kaput. Oversize poplin košulja u bijeloj boji padala je sve do gležnjeva, stvarajući dramatičan kontrast u proporcijama. Roza krojeni komplet s kratkim hlačama bio je složen s prozirnom jaknom i dugom, transparentnom suknjom, dodajući složenost i sofisticiranost.
Igra proporcija nastavila se kroz modne dodatke, gdje su torbe nalikovale na oversize perle, ogromne zlatne prstenove ili velike clutch torbe. Na reviji su se pojavile i mini torbice koje su kontrastirale s velikim modnim dodacima, što je dodatno istaknulo Chanelovu odvažnost u eksperimentiranju s mjerama.
Ova revija bila je posljednja u nizu spektakularnih nastupa na Pariškom tjednu mode, koji je privukao mnoge slavne osobe, uključujući ikonu mode Annu Wintour, supermodel Naomi Campbell, južnoafričku pjevačicu Tyla, te francuske glumice Annu Mouglalis i Carole Bouquet.
Pariški tjedan mode zatvorio je Saint Laurent s revijom Anthonyja Vaccarella, a prije toga Miu Miu. Ova sezona bila je puna novih imena i umjetničkih direktora, s nekoliko novih debija. Sarah Burton briljirala je na svom prvom nastupu kao voditeljica Givenchy-a, a kolekcija inspirirana baštinom kuće naišla je na odlične kritike.
Debi belgijskog dizajnera Juliana Klausnera za Dries Van Noten te prvi show Haidera Ackermanna za Tom Ford u Parizu, također su privukli veliku pažnju. Količina promjena u kreativnim pozicijama unutar industrije raste, a šuška se o mogućim odlukama koje bi mogle oblikovati budućnost modnih kuća poput Diora, Bottega Venete, Celine i Guccija.
Međutim, najviše interesa izazvala je špekulacija o mogućem odlasku Maria Grazie Chiuri s pozicije umjetničke direktorice Diora, a nedavni odlasci Sabata De Sarna iz Guccija i Kima Jonesa iz Dior Homme samo su podgrijali ovu glasinu.






