Modni brand Cos, koji je dio H&M grupe, prvi put ulazi u svijet parfumerije s četiri ekskluzivna eau de parfum mirisa i linijom svijeća, pod nazivom Cos Perfumery. Ova nova kolekcija parfema i svijeća nastala je u Grasseu, povijesnoj prijestolnici visoke parfumerije, a cilj joj je redefinirati “suvremeni luksuz s osvježavajućom perspektivom”, nudeći potrošačima “senzorno putovanje kroz miris”, navodi brand u službenoj izjavi.
Kolekcija je dizajnirana da dočara modernu eleganciju, a Cos navodi kako će parfemi iz prve kolekcije “izazvati emocije, individualnost i povezanost”, uz korištenje najkvalitetnijih sastojaka za dubinu i trajnost mirisa.

Parfemi i svijeće Cos Perfumery
Kolekcija sadrži četiri parfema, uključujući Auburn, bogat i rafiniran miris s tamnom vanilijom i drvenastim notama, obogaćen kardamomom i kavom. Mythe je opisan kao “kompleksna simfonija”, koja spaja svježe note đumbira s zelenim kardamomom, obavijenim dubokim vetiverom. Fleuriste je cvjetni buket, omotan u nježni mošus, energiziran sunčanim Hesperidama i ružom. Solaire je “delikatna kompozicija” olibanuma, smirne i benzoina, poduprta tonovima cistusa i ambre.
Svaki parfem bit će dostupan u bočicama od 100 ml, dizajniranim da odražavaju minimalistički Cos estetski izričaj, dok će manja pakiranja od 15 ml biti dostupna u praktičnom putnom izdanju, koje dolazi u kožnom držaču, zajedno s kompletnim setom za otkrivanje i slojevanje mirisa.

Cos također predstavlja četiri svijeće, od kojih svaka nudi svoj jedinstveni miris. Figuier du Jardin je zemljana mješavina figovih listova, ružičastog papra i esencije olibanuma. Voyage Épices je bogata kombinacija cimeta, bourbon geranija, klinčića i patchoulija. Cabane de Bois spaja cimet, patchouli i cedarwood, dok Cuir en Fleur proučava razne lica ruže, kombinirajući cvjetnu srž s blago slatkim šljivama i vanilijom, začinjenom cimetom i cedarwoodom.

Cos Perfumery bit će dostupna globalno, u trgovinama i online, a cijene parfema kreću se od 25 do 79 eura, dok su svijeće u cijeni od49 eura.