Kada bi ljeto imalo svoj miris, mnogi bi rekli da miriše upravo na Light Blue. I to već punih 25 godina. Dolce&Gabbana slavi četvrt stoljeća ovog parfema u stilu koji mu priliči s novom kampanjom snimljenom na sunčanim liticama Caprija, u društvu glumca Thea Jamesa i supermodela Vittorie Ceretti, ali i s osvježenom formulom koja ostaje vjerna originalu, uz još veću intenzivnost i trajnost.

Miris koji je postao simbol ljeta
Od samog lansiranja 2001. godine, Light Blue je utjelovljenje talijanske dolce vite zavodljivog spoja citrusa, mora i bezbrižnosti. Sada, u novom izdanju, miris ostaje vjeran prepoznatljivim notama limuna, jabuke i cedrovine, ali dolazi s novom svježinom i pojačanom dugotrajnošću i sada traje i do 16 sati.
Iza klasika stoje legende
Ova mirisna reinterpretacija ponovno okuplja dvojicu velikana parfemske industrije: španjolskog majstora Alberta Morillasa i francuskog vizionara Oliviera Crespa. Njihova je zadaća bila jednostavna na papiru, ali iznimno zahtjevna u praksi: osuvremeniti bez da se naruši ono što Light Blue čini tako voljenim.
„Najveći izazov bio je unaprijediti parfem tehnički, a da pritom ne mijenjamo njegovu dušu,“ otkriva Morillas. „Zadržali smo svježinu, ali smo joj dali novu dimenziju – dublju, dugotrajniju, životniju.“


Kampanja kao razglednica s Caprija
Nova kampanja nije samo vizualna poslastica, već i omaž životnom stilu koji miris predstavlja. Capri, sa svojim faraglionima, svjetlucavim morem i mediteranskom nonšalancijom, ponovno je poslužio kao kulisa za ljubavno pismo ljepoti ljeta. Bočica mirisa također je redizajnirana: sada reflektira sjajnu vitalnost Caprija kroz elegantne linije i svijetloplave nijanse.

Miris s pričom
Zašto je baš Light Blue ostao zapamćen? Možda zato što ne pokušava impresionirati – on jednostavno osvaja. „To je sklad najkvalitetnijih sirovina: limun, Granny Smith jabuka, cedrovina koji podsjeća na prvi gutljaj limoncella na terasi s pogledom na more,“ kaže Cresp. „To nije samo parfem, to je osjećaj.“
I uistinu, Light Blue nije samo još jedan miris. To je sjećanje na ljeto koje ne prestaje, susret s mirisima koji bude nostalgiju, i luksuzna uspomena na jedno putovanje u kojem svi želimo sudjelovati.