Žena i muškarac, oboje u bijelim kupaćim kostimima, sjede zagrljeni na čamcu uz more, držeći bočice Dolce&Gabbana Light Blue parfema – vizual iz kampanje povodom 25. godišnjice kultnog mirisa

Kultni Dolce&Gabbana miris Light Blue slavi 25 godina u stilu

Kada bi ljeto imalo svoj miris, mnogi bi rekli da miriše upravo na Light Blue. I to već punih 25 godina. Dolce&Gabbana slavi četvrt stoljeća ovog parfema u stilu koji mu priliči s novom kampanjom snimljenom na sunčanim liticama Caprija, u društvu glumca Thea Jamesa i supermodela Vittorie Ceretti, ali i s osvježenom formulom koja ostaje vjerna originalu, uz još veću intenzivnost i trajnost.

Žena i muškarac, oboje u bijelim kupaćim kostimima, sjede zagrljeni na čamcu uz more, držeći bočice Dolce&Gabbana Light Blue parfema – vizual iz kampanje povodom 25. godišnjice kultnog mirisa

Miris koji je postao simbol ljeta

Od samog lansiranja 2001. godine, Light Blue je utjelovljenje talijanske dolce vite zavodljivog spoja citrusa, mora i bezbrižnosti. Sada, u novom izdanju, miris ostaje vjeran prepoznatljivim notama limuna, jabuke i cedrovine, ali dolazi s novom svježinom i pojačanom dugotrajnošću i sada traje i do 16 sati.

Iza klasika stoje legende

Ova mirisna reinterpretacija ponovno okuplja dvojicu velikana parfemske industrije: španjolskog majstora Alberta Morillasa i francuskog vizionara Oliviera Crespa. Njihova je zadaća bila jednostavna na papiru, ali iznimno zahtjevna u praksi: osuvremeniti bez da se naruši ono što Light Blue čini tako voljenim.

„Najveći izazov bio je unaprijediti parfem tehnički, a da pritom ne mijenjamo njegovu dušu,“ otkriva Morillas. „Zadržali smo svježinu, ali smo joj dali novu dimenziju – dublju, dugotrajniju, životniju.“

Kampanja kao razglednica s Caprija

Nova kampanja nije samo vizualna poslastica, već i omaž životnom stilu koji miris predstavlja. Capri, sa svojim faraglionima, svjetlucavim morem i mediteranskom nonšalancijom, ponovno je poslužio kao kulisa za ljubavno pismo ljepoti ljeta. Bočica mirisa također je redizajnirana: sada reflektira sjajnu vitalnost Caprija kroz elegantne linije i svijetloplave nijanse.

Miris s pričom

Zašto je baš Light Blue ostao zapamćen? Možda zato što ne pokušava impresionirati – on jednostavno osvaja. „To je sklad najkvalitetnijih sirovina: limun, Granny Smith jabuka, cedrovina koji podsjeća na prvi gutljaj limoncella na terasi s pogledom na more,“ kaže Cresp. „To nije samo parfem, to je osjećaj.“

I uistinu, Light Blue nije samo još jedan miris. To je sjećanje na ljeto koje ne prestaje, susret s mirisima koji bude nostalgiju, i luksuzna uspomena na jedno putovanje u kojem svi želimo sudjelovati.