Dua Lipa postaje novo lice CHANEL 25 torbe

Svijet mode dobio je novu it-djevojku – pop zvijezda Dua Lipa postala je zaštitno lice kampanje za novu CHANEL 25 torbu, a njezina prisutnost donosi dašak sofisticiranog, a opet nesputanog šika. Torba, koja je pravo remek-djelo u dizajnu, savršeno se uklapa u Lipo karakter, a sama kampanja donosi spoj dinamike, luksuza i osobne slobode.

Kampanja, snimljena u ulicama New Yorka pod režijom Gordona von Steinera, odiše metropolitanskim glamurom. Lipa, odjevena u klasičnu tweed kombinaciju, šeta Manhattanom, a njezina energija oduzima dah. Kroz film, ona je prikazana u nekoliko scena, od užurbanih avenija do pozadine s vintage setom, gdje isprobava različite boje torbe – bež, bijelu i denim plavu.

“Za mene, ova kampanja je simbol slobode pokreta, samopouzdanja i energije koja dolazi s on-the-go stilom života”, izjavila je Lipa. “Torba je snažna, ali istovremeno razigrana i vesela, baš kao što je i moj svijet.”

S pjesmom “She Drives Me Crazy” grupe Fine Young Cannibals u pozadini, kampanja dobiva savršen ritam koji se savršeno uklapa u Lipo energiju. “Ova pjesma stvarno odgovara toj slobodi izražavanja i omogućila mi je da se prepustim zabavnoj, sirovoj i buntovnoj emociji”, dodala je pjevačica.

Torba CHANEL 25 nudi klasičnu povučenu žicu i dva prostrana bočna džepa, a njezina je estetika upotpunjena zlatnim CC logotipom. Osim crne i zlatne kombinacije, kampanja donosi i nježniji prizor sa srebrnim i pastelno ružičastim tonovima.

Dua Lipa ne skriva oduševljenje: “Ovo je savršen tip torbe za mene. S obzirom na moj način života, uvijek u pokretu, volim imati prostor za sve – od knjiga do sunčanih naočala, pa čak i za kristale. Ova torba je jednostavno savršen svakodnevni izbor.”

Kampanja za CHANEL 25 torbu bit će potpuno otkrivena u ožujku, no već sada, uz ovaj šarmantni uvid, jasno je da nas čeka prava modna revolucija u svijetu luksuza i stila.