Nova bridal kolekcija eNVy rooma za 2026. godinu predstavlja najzreliji i najprofinjeniji izraz brendovog prepoznatljivog rukopisa. Umjesto naglašene teatralnosti i vizualnog viška, kolekcija se oslanja na smirenost, konstruktivnu preciznost i onaj karakteristični osjećaj mjere zbog kojeg je eNVy room već godinama jedno od najrelevantnijih bridal imena u regiji. Ovo je kolekcija koja ne pokušava osvojiti efektima, nego jasnoćom. Svaka vjenčanica djeluje kao pomno promišljena kompozicija, oblikovana tako da naglasi siluetu, pokret i osobnost mladenke.


Kolekcija se razvija fluidno, bez naglih estetskih zaokreta. Minimalističke forme otvaraju prostor modernim interpretacijama, dok bogatije teksture donose slojevitost i suptilan osjećaj raskoši. Meki, fluidni modeli stvaraju dojam lakoće, dok arhitektonski krojevi uvode smirenost i strukturu. Iako polaze iz različitih estetskih smjerova, modeli se prirodno nadopunjuju i zajedno stvaraju koherentnu, izbalansiranu cjelinu. Upravo ta sposobnost povezivanja različitih senzibiliteta jedna je od najvećih snaga kolekcije.
Materijali imaju jednako snažan glas kao i sama konstrukcija. Čipka, reljefni žakard, til i glatke mat površine koriste se promišljeno, bez dekorativnog pretjerivanja. Ručno oblikovani detalji nisu samo ukras nego arhitektonski element koji naglašava volumen, definira liniju i uvodi dinamiku. Sve djeluje podređeno ideji čiste elegancije: ljepota proizlazi iz ravnoteže, a ne iz akumulacije detalja. U tome se vidi jasna estetika eNVy rooma, estetika koja nije oslonjena na trendove, nego na osjećaj za proporciju i lakoću.


Kampanja koju potpisuje Franjo Matković prati taj isti dizajnerski duh. Minimalistički pristup fotografiji ostavlja prostor tkaninama, konstrukciji i silueti da dođu do izražaja. Neutralno okruženje i meko svjetlo stvaraju atmosferu u kojoj svaki model dobiva dovoljno prostora da otkrije svoj karakter. Model Nikolina Budinski nosi haljine s mirnom snagom i profinjenošću koja dodatno naglašava identitet kolekcije. Kampanja ne stvara priču oko haljina, nego dopušta da haljine same postanu priča.
Ono što je u kampanji prikazano samo je mali uvod u cijeli opus. Kolekcija obuhvaća čak trideset novih vjenčanica, što je jedno od najbogatijih izdanja eNVy rooma do sada. Svaki model nosi onaj prepoznatljivi eNVy room DNK, ali i dovoljno otvorenosti da mladenka u njemu pronađe svoj osobni izraz. Isprobavanje kolekcije počinje 6. prosinca u showroomu brenda, uz obaveznu rezervaciju termina. Početkom sljedeće godine bit će predstavljena i cjelovita lookbook kampanja koja će omogućiti još detaljniji uvid u sve modele.




eNVy room Bridal 2026 kolekcija namijenjena je mladenkama koje žele eleganciju, ali ne i strogoću. Žele izbor, ali ne pristaju na kompromis. Žele suvremenost, ali ne žele biti oblikovane trendom. U svijetu u kojem bridal moda često teži grandioznosti, eNVy room odabire smirenost, profinjenost i osjećaj za tišinu koja govori više od bilo kakvog vizualnog spektakla. Upravo u toj tišini leži njezina najveća snaga.
- Foto / video
- Franjo Matković
- Model
- Nikolina Budinski (Talia Models)
- Foto / video asistent
- Vilim Tavčar
- Beauty
- Ivana Uzun za Jane Iredale
