U najnovijoj kampanji Miu Miu, Gigi Hadid postaje pravo umijeće portreta, spoj prošlosti i sadašnjosti. Ova kampanja donosi verziju od brušene kože popularne torbe Miu Miu matelassé, a svaki vizual nudi jedinstvenu perspektivu na dva različita umjetnička medija. Intriga žene prikazane kroz fotorealizam stvara osjećaj kao da je između slike i fotografije, između prošlih vremena i današnjeg dana.

Inspirirana tradicionalnim portretima visoke klase iz 20. stoljeća, kampanja je rezultat suradnje s legendarnim Stevenom Meiselom, koji je prvo fotografirao kadrove, a zatim su ručno ‘slikani’ digitalnim putem, stvarajući pravi odjek poteza kista. Svaka suptilnost u svjetlu i tonu nije namjerno stvorena, već je rezultat slučajnosti koja doprinosi autentičnosti slike.

Gigi Hadid u rukama drži torbe Wander i Arcadie, čiji su mekani, glatki matelassé teksture zorno prikazane u taktilnoj kvaliteti samih slika. Model je smješten pred prozore živopisnih boja, a torbe, zajedno s Gigi, transformiraju se u svojevrsnu studiju mrtve prirode, podsjećajući na onaj karakterističan motiv s voskastim voćem i zelenim cvjetovima.



Mnoštvo kutova u motion video portretu pruža dodatnu dinamiku ovom ‘živom’ portretu, gdje Gigi Hadid, poput lutke, oživljava prirodnu ljepotu torbi Miu Miu matelassé. Svaka scena nosi svoja značenja, a cijeli vizualni dojam kampanje utjelovljuje sinergiju klasike i moderniteta, gdje se prošlost osjeća kroz detalje, a sadašnjost kroz njezinu interpretaciju.