H&M-ova nova Holiday 2024 kolekcija slavi bezvremenski stil i univerzalnu povezanost, donoseći kombinaciju pročišćenih linija, živopisnih detalja i modernih obrada retro elemenata. Kolekcija, inspirirana modom iz 60-ih i 70-ih, ističe ljepotu i eleganciju tog razdoblja kroz modernu perspektivu, naglašavajući siluetu i sofisticiranost u svakom komadu. Od 7. studenog, ljubitelji mode mogu je pronaći u odabranim trgovinama i na hm.com.

Kolekcija evocira modernost i eleganciju prošlih desetljeća, pri čemu je svaki komad promišljeno dizajniran da odražava današnje modne preferencije. Naglasak je stavljen na upečatljive linije party mode 60-ih i glamurozne večernje stilove 70-ih, uz igru neočekivanih volumena i proporcija. Monokromatska crno-bijela paleta osvježena je sjajnim dodacima poput šljokica, kristalnih obruba i veza koji daju dinamičan, svečan ton.

Kreativna paleta detalja
Jednostavne, sofisticirane siluete su obogaćene zanimljivim dekorativnim detaljima. Klasična smoking košulja ima kristalne ukrase na manšetama, dok su smoking šorts odijela ukrašena gustim, dekadentnim vezenim detaljima. U kolekciji se također nalaze taktilni elementi poput hiper-teksturalnih resa koje podsjećaju na umjetno krzno, stvarajući dojmljiv top i hlače set koji odiše luksuzom.
Modni dodaci oživljavaju stil 60-ih godina kroz „mirror deco“ detalje, dok plitke cipele savršeno pristaju uz mini haljine, stvarajući mladenački, zaigrani izgled. Večernje torbice s kristalnim resama stvaraju dramatičan efekt koji savršeno nadopunjuje plesni ambijent i svečani ugođaj.



Za muškarce – sofisticirana opuštenost
Muška kolekcija inspirirana je šarmom i ležernim luksuzom sredine prošlog stoljeća, s fluidnim košuljama i hlačama s naborima, dok sjajni detalji u krojenju donose moderni zaokret klasičnom glamuru. Kombinacija elegancije i opuštenosti stvara idealan outfit za posebne prilike, naglašavajući bezvremenski stil i samopouzdanje.

Kampanja koja slavi ljubav i povezanost
Za kampanju Holiday 2024, H&M slavi ljubav u svim oblicima – između roditelja i djece, među braćom i sestrama, partnerima i prijateljima. Zvijezde kampanje, poput Mone Tougaard, Gemme Ward, Kim Gordon i 070 Shake, prikazuju kolekciju u trenucima prisnosti i nježnosti, stvarajući toplu atmosferu koja reflektira zajedništvo i bezvremensku eleganciju.



H&M Holiday 2024 kolekcija bit će dostupna od 7. studenog u odabranim trgovinama i online.



























































