Nova kampanja Marc Jacobsa slavi eleganciju i funkcionalnost svevremenskih torbi

New York je uvijek bio grad u kojem se moda mijenja, evoluira i nadahnjuje, a Marc Jacobs kao istaknuti modni gigant iz ovog grada ne prestaje pomjerati granice elegancije i inovativnosti.

Sa svojom najnovijom kampanjom, The Marc Jacobs Essentials, brend stavlja fokus na svoje najpoznatije torbe koje su postale svevremenski simbol urbanog stila. Kroz dvominutni kratki film, Marc Jacobs nam donosi novu viziju svojih prepoznatljivih torbi, utkanu u ritam i energiju njujorške svakodnevice. Kampanja se predstavlja kao višedijelna priča, a nove će se epizode otkrivati tijekom 2025. godine.

U kampanji sudjeluju zvijezde modnog svijeta poput Adriane Lime, Lourdes Leon, Joan Smalls i Colina Jonesa, čija prisutnost savršeno nadopunjuje gradski šarm i luksuz torbi. Pod kreativnim vodstvom stilista Jermaine Daleyja, ovi ambasadori urbane elegancije nose četiri ključna modela torbi kroz dinamične kadrove njujorških ulica, odražavajući karakteristike brenda i dodajući novu dimenziju modernom duhu ovog živopisnog grada.

Svevremenske torbe kao odraz urbane esencije

U srcu kampanje su četiri ključna modela torbi, svaki s vlastitim, prepoznatljivim karakterom koji nadilazi trendove:

The Tote Bag – omiljeni bestseller, simbolizira praktičnost i stil te je postao nezaobilazni izbor ljubitelja suvremene mode.

The Sack Bag – torba koja spaja oblik i funkcionalnost, idealna za svakodnevne avanture u gradu.

The Snapshot Bag – moderna interpretacija klasične torbe za kameru, savršena za minimalističke i funkcionalne izričaje.

The Mini Bag – kompaktna i svestrana, ova torba odiše preciznošću i pažnjom prema detaljima, čineći je nezamjenjivim modnim dodatkom.

Kratki film prikazuje energiju New Yorka kroz snažne, uzbudljive kadrove u kojima su svaka torba i svaki detalj naglašeni kroz kaotičan, ali sofisticiran ritam grada. Njegova svevremenska privlačnost upotpunjena je prikazima gradske vreve i ikoničnih znamenitosti, podsjećajući nas na neiscrpnu povezanost Marc Jacobsa i modne scene ovog velegrada.

Kampanja Essentials, uz dozu urbanog glamura i prisjećanja na modne klasike, poziva ljubitelje mode da otkriju svevremenske komade koji ostaju neizostavan dio svakog luksuznog modnog izričaja.