Michelle Pfeiffer, legendarna glumica, smatra čistu ljepotu neophodnom. Zato je ključna vrijednost u njezinoj rafiniranoj marki mirisa Henry Rose transparentnost sastojaka, pružajući luksuzne mirise bez obzira na spol, istovremeno otkrivajući 100% sastojaka.

Henry Rose, nekada brend za izravnu potrošnju, sada lansira svoje proizvode u Sephori kako bi dočekao kupce diljem Sjedinjenih Američkih Država, bilo u trgovinama ili online, omogućavajući im istraživanje svijeta sigurnih i održivih mirisa.
Ovo lansiranje zasigurno će donijeti revoluciju ljubiteljima čiste ljepote širom zemlje jer i Henry Rose i Sephora dijele misiju prioritetnog stavljanja sigurnosti sastojaka; Sephora to čini putem svog programa “Clean at Sephora”, a brend Pfeiffer usklađuje se sa zdravstvenim i sigurnosnim standardima koje postavljaju neprofitne organizacije poput Cradle to Cradle i Environmental Working Group.
Debi Theis, predsjednica Henry Rosea, vidi ovu suradnju kao veliki napredak za marku u smislu dostupnosti i ističe da će partnerstvo omogućiti “dostizanje nove publike i širenje svijesti o našoj misiji veće transparentnosti sastojaka u rafiniranim mirisima”. Henry Rose nudi šest zadivljujućih mirisa u punoj veličini, kao i Discovery set koji sadrži verzije od 5 ml svakog mirisa, a sada su dostupni na 224 lokacije Sephore i online na Sephora.com.