Najnovijom Diorova kampanjom torbu Lady 95.22, Maria Grazia Chiuri – kreativna direktorica Diora – glasno i jasno predstavlja svoje namjere za budućnost francuske kuće Dior.
Sve se vrti oko obitelji i pretvaranja marke u posao koji napreduje zahvaljujući mreži pouzdanih odnosa. Ambasadorica ove nove ere je ni manje ni više nego Chiurijeva kći, Rachele Regini, koja se već pridružila umjetničkom timu kao savjetnica za kulturu u posljednjih nekoliko godina.

Torba Lady 95.22 reinterpretira linije Lady Dior s odvažnošću. Torba, dizajnirana u crnoj i bijeloj boji, vraća se na Diorov vječni motiv cannage, referencu na modnu tehniku iz 18. stoljeća tkanja na okviru od trske od ratana. Simbol Diora-a od 1940-ih, uzorak je sada revidiran u neviđenim razmjerima.

Promatrana kroz pažljiv objektiv fotografkinje Brigitte Lacombe, Regini djeluje spontano i praktično, ali i vrlo elegantno i ženstveno. Nosi široke traperice, dugi crni kaput i lakirane čizme.
Kako kaže u svojoj video kampanji, koju je snimila Tess Ayano, ženstvenost “nema veze s onim što nosite”. Umjesto toga, to je izraz nečije svijesti o njihovoj vrijednosti i mogućnostima. Čini se da Regini sa sobom nosi tajne budućeg uspjeha Diora… možda su sve one delikatno smještene u njezinu Lady 95.22.