U očekivanju predstojeće modne revije u Rimu 4. travnja, Pucci je otkrio svoju kampanju za “Very Vivara”, najnoviju kolekciju umjetničke direktorice Camille Miceli.
Kampanju je snimio renomirani fotograf Mario Sorrenti, a u njoj model Vittoria Ceretti pozira uz bazen. Vodeno okruženje simbolizira bit Vivara printa, Puccijeve ikone iz 1965. godine, koja je crpila inspiraciju iz pokreta i energije oceana. Plave nijanse savršeno se uklapaju u živahnu paletu boja odjeće Vivara.
“Very Vivara” nudi raznoliku paletu odjeće, koja uključuje kupaće kostime, denim, haljine i dodatke. Kolekcija ponovno interpretira ikonični Vivara print, dizajn koji je premostio dekade harmonično spajajući organske i geometrijske elemente. Rezultat je kolekcija koja je istodobno uočljiva i vedra, utjelovljujući različite elemente zemlje.
Ova kampanja označava još jedno uzbudljivo poglavlje za Pucci pod kreativnom vodstvom Camille Miceli. Sa “Very Vivara”, ona obećava kolekciju koja slavi baštinu branda, a istodobno ju reinterpretira za suвременu publiku. Ljubitelji mode s nestrpljenjem očekuju potpuno otkrivanje kolekcije na predstojećoj reviji u Rimu.