Prvo izdanje modnog koncepta FASH [feš] održat će se od 8. do 10. ožujka u paviljonu 11a Zagrebačkog velesajma. Posjetitelji će imati ekskluzivnu priliku kupiti jedinstvene i kvalitetne dizajnerske proizvode izravno od hrvatskih dizajnera i proizvođača odjeće, modnih dodataka, kućnih dekoracija i uporabnih predmeta.
Prvo izdanje Fasha okupit će 44 branda s područja Hrvatske, poput Link by Ogi, Karaka design, Skin Machine, Simone design, TOrBA, Ethnotina, DNK by Nada Došen, Petar, I-Ka, Tvoja soba, MD Kultura,Ruke, Paranema, La Bestia i dr. „Pozivamo vas da budete dio novog koncepta koji okuplja dizajnere, kreativce i proizvođače odjeće, obuće, modnih dodataka poput nakita i torbi, te širokog asortimana proizvoda za dom.“, kazao je inicijator i jedan od organizatora Fasha, Igor Bočkaj.
Ovaj inovativni događaj održat će se u sklopu Beauty & Hair expo Zagreb i u tri dana trajanja sajma, očekuje se više od 10 000 posjetitelja.
„Spajajući strast prema modi i originalnom dizajnu, Fash posjetiteljima omogućuje kupiti originalne i kvalitetne proizvode direktno od kreatora i proizvođača po povoljnijim cijenama, ali je i izuzetna prilika za stvaranje neposrednih veza između kreativaca i ljubitelja mode. Želja nam je dizajnerima olakšati da dođu do kupaca i želimo jedno ovakvo događanje pretvoriti u svakodnevicu“, ističe Bočkaj.
Tijekom događanja, posjetitelji će moći prisustvovati panelima na temu: „Izazovi domaćeg tržišta za modne dizajnere“, moderatorice Dorotee Paponje, i „Pozicija hrvatskog dizajna u europskim okvirima“, moderatora Josipa Joška Tešije. Paneli će se održati u petak, 8. ožujka u 17:30 i u nedjelju, 10. ožujka u 12:30.
Više informacija o samom događaju i popis izlagača može se pronaći na službenoj web stranici www.fash.com.hr, Facebooku i Instagramu: .
FASH [feš] će se održati u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom i Beauty & Hair expo pod pokroviteljstvom Obrtničke komore Zagreb. Radno vrijeme je od 10 do 19 sati u petak i subotu dok će u nedjelju biti otvoren od 10 do 18 sati. Ulaznice se mogu kupiti online.