Chloë Sevigny, ikonična glumica poznata po ulogama u filmovima poput Kids i Boys Don’t Cry, ponovno je na modnoj sceni, ovaj put kao glamurozna lice proljetne kampanje brenda Jimmy Choo za 2025. godinu.
Kampanja, u kojoj Sevigny nosi jednostavne, ali sofisticirane odjevne komade, prikazuje je u najsvježijem izdanju koje savršeno oslikava njezin nesputani šarm i sofisticiranost.

Sevigny u kampanji nije samo model; ona je sama srž filma koji se fokusira na njezinu suptilnu privlačnost. U scenama snimljenima u jednostavnom okruženju, Sevigny nosi klasične komade Jimmy Choo brenda, uključujući tanji bež trench kaput, šljokičaste sandale s otvorenim prstima te karakteristične oversize sunčane naočale. Kombinacija je to koja ističe njezinu sposobnost da nosi glamur na potpuno prirodan način.

Kampanju je osmislio pariški kreativni duo Ezra Petronio i Lana Petrusevych, a kolekcija pod nazivom Hyper Glamour istražuje energiju ženske mode 2000-ih godina. Među ključnim komadima ističu se kultni BON BON drawstring bucket bag, torba koja dolazi s narukvicom, te ISA mule cipele, minimalistički elegantne s oštrim nožnim vrhom. Oba komada vraćaju se na modnu scenu kao omiljeni klasici brenda.
Sevigny je pravi odabir za kampanju, jer svojim imenom i stilom u potpunosti odražava esenciju žene koju Jimmy Choo ima na umu – hrabru, veselu, ali istovremeno sofisticiranu. “Za mene, Jimmy Choo je uvijek igrao s idejom glamura, ali na svjež način. Modni komadi brenda ne samo da te čine da izgledaš dobro, već te i čine da se osjećaš sjajno”, izjavila je Sevigny.

Ova kampanja nije prvi susret Sevigny s brendom, jer je već nosila Jimmy Choo komade u prošlim kampanjama, a njezina ljubav prema brendu jasno je vidljiva. Cipele IXIA s padom potpetice koje je nosila na crvenom tepihu odlično se uklapaju u njezin modni identitet.
Proljetna kolekcija 2025. godine sada je dostupna na službenoj web stranici i immy Choo boutiques diljem svijeta.
