Dr. Martens predstavlja novu kolekciju Genix Nappa

Dr. Martens lansira svoju najnoviju inovativnu kolekciju Genix Nappa izrađenu od recikliranog usnja. Kolekcija ima za cilj rješavati problem otpada spašavanjem kožnih ostataka koji bi inače završili na odlagalištima i pretvaranjem istih u mek i izdržljiv novi materijal.

Izdržljivost je obilježje svih proizvoda Dr. Martens, koji su od 1960. godine poznati po sloganu “Made Strong”. Održivost kroz trajnost je ključni fokus brenda, a ova najnovija kolekcija predstavlja sljedeći korak u njegovom nastojanju da stvori izdržljivu obuću s manjim utjecajem na okoliš, što će pomoći u održavanju održive budućnosti ove kultne marke.

Genix Nappa redefinira snagu nudeći korisnicima održivu alternativu tradicionalnom usnju. Ovaj novi materijal ima manji ugljični otisak u usporedbi s tradicionalnim usnjem, a posebno je konstruiran da bude jednako izdržljiv, udoban i dugotrajan kao i originalne ikonične obuće brenda koju poznajemo i volimo.

“Bilo je fantastično iskustvo stvoriti i lansirati ovu kolekciju,” rekao je Adam Meek, glavni direktor proizvoda u Dr. Martensu. “Naši timovi su tijekom ovog procesa stekli nevjerojatno znanje dok napredujemo u stvaranju održivije budućnosti za našu marku. Inovacija oko ovog novog materijala je zaista posebna, a izazivali smo se na svakom koraku procesa kako bismo osigurali da se ne ugrozi izdržljivost po kojoj je Dr. Martens poznat.”

Kožni ostaci se uzimaju iz tvornica kože i prolaze kroz postupak odvajanja kožnih vlakana prije ponovnog zapetljanja, čime se dobiva rol redizajniranog, recikliranog usnja koje se zatim koristi za izradu obuće.

“Izazovi održivosti s kojima se danas susrećemo su složeni, a kružni poslovni modeli su jedno od ključnih područja fokusa,” rekao je Tuze Mekik Arguedas Schwank, globalni voditelj održivosti u Dr. Martensu. “U Dr. Martensu aktivno poduzimamo korake za implementaciju kružnosti u naše prakse, a Genix Nappa služi kao sjajan primjer ove predanosti. Pokazuje da je otpad vrijedan resurs i otvara put za inovativniji pristup razvoju proizvoda u budućnosti. Jedva čekamo da čujemo što naši korisnici misle o ovoj uzbudljivoj novoj kolekciji!”