Dr. Martens lansira svoju najnoviju inovativnu kolekciju Genix Nappa izrađenu od recikliranog usnja. Kolekcija ima za cilj rješavati problem otpada spašavanjem kožnih ostataka koji bi inače završili na odlagalištima i pretvaranjem istih u mek i izdržljiv novi materijal.
Izdržljivost je obilježje svih proizvoda Dr. Martens, koji su od 1960. godine poznati po sloganu “Made Strong”. Održivost kroz trajnost je ključni fokus brenda, a ova najnovija kolekcija predstavlja sljedeći korak u njegovom nastojanju da stvori izdržljivu obuću s manjim utjecajem na okoliš, što će pomoći u održavanju održive budućnosti ove kultne marke.
Genix Nappa redefinira snagu nudeći korisnicima održivu alternativu tradicionalnom usnju. Ovaj novi materijal ima manji ugljični otisak u usporedbi s tradicionalnim usnjem, a posebno je konstruiran da bude jednako izdržljiv, udoban i dugotrajan kao i originalne ikonične obuće brenda koju poznajemo i volimo.
“Bilo je fantastično iskustvo stvoriti i lansirati ovu kolekciju,” rekao je Adam Meek, glavni direktor proizvoda u Dr. Martensu. “Naši timovi su tijekom ovog procesa stekli nevjerojatno znanje dok napredujemo u stvaranju održivije budućnosti za našu marku. Inovacija oko ovog novog materijala je zaista posebna, a izazivali smo se na svakom koraku procesa kako bismo osigurali da se ne ugrozi izdržljivost po kojoj je Dr. Martens poznat.”
Kožni ostaci se uzimaju iz tvornica kože i prolaze kroz postupak odvajanja kožnih vlakana prije ponovnog zapetljanja, čime se dobiva rol redizajniranog, recikliranog usnja koje se zatim koristi za izradu obuće.
“Izazovi održivosti s kojima se danas susrećemo su složeni, a kružni poslovni modeli su jedno od ključnih područja fokusa,” rekao je Tuze Mekik Arguedas Schwank, globalni voditelj održivosti u Dr. Martensu. “U Dr. Martensu aktivno poduzimamo korake za implementaciju kružnosti u naše prakse, a Genix Nappa služi kao sjajan primjer ove predanosti. Pokazuje da je otpad vrijedan resurs i otvara put za inovativniji pristup razvoju proizvoda u budućnosti. Jedva čekamo da čujemo što naši korisnici misle o ovoj uzbudljivoj novoj kolekciji!”