Dr. Martens i GANNI udružili snage za svoju prvu suradnju – proslava 10. godišnjice Jadon čizme

Nova Dr. Martens x GANNI kolekcija donosi svjež pogled na kultnu klasičnu čizmu, a dostupna je od 1. prosinca.

Kampanja je snimljena od strane britanskog fotografa Granta James-Thomasa i u njoj sudjeluje francuska glazbenica i producentica Oklou.

Kopenhagenski GANNI je na modnu scenu stupio 2000. godine kao jedno od najdinamičnijih izdanja grada. Pokretan razigranim, pozitivnim i ambicioznim duhom da bude progresivan, brzo je stekao ime kao inovator u dizajnu – lokalni heroj koji se pretvorio u globalni pokret. Nositelji GANNI-ja utjelovljuju istu energiju: živahnu, individualnu i samouvjerenu.

“Volimo što se GANNI-jev hrabar, progresivni ugođaj savršeno uklapa s našim raspoloženjem u Dr. Martensu – i to je ono što čini dizajn proizvoda i planiranje partnerstva zabavnim: kada se sinergije dva partnera mogu besprijekorno integrirati. Zajedno smo izradili proizvod koji predstavlja obje naše marke – fuziju GANNI i Dr. Martens DNA koja ima za cilj završiti 2023. godinu na visokoj razini. A što bi bio bolji način od proslave 10. godišnjice naše ikonične Jadon čizme, platforme koja je sve započela!” — Darren Mckoy, kreativni direktor Dr. Martensa

Poznato po istraživanju tkanina sljedeće generacije i platformi za inovacije Fabrics of the Future, GANNI se ne boji rušiti granice. Taj instinktivni impuls da se stvari rade drugačije je mjesto gdje se marke sudaraju. Umjesto konvencije: potreba za fluidnošću. Umjesto zastarjelih etiketa: sloboda izražavanja.

“Dr. Martens me vraća u moje tinejdžerske godine u 90-ima, moje najdraže doba. To je takva marka s bogatom poviješću, a njihove čizme su prešle generacije, postavši simboli subkulture, samoizražavanja i individualnosti. Mogućnost suradnje s njima na njihovoj Jadon čizmi velika je čast. Željeli smo odati počast glazbenoj sceni, koja mi je bila ogromna inspiracija i uvijek se osjećala kao mjesto povezivanja.” — Ditte Reffstrup, kreativna direktorica GANNI-ja

Za izdanje, GANNI stavlja svoj prepoznatljiv pečat na Jadon čizmu – ugrađujući svoj zaštitni znak logotip leptira i dvostruko brendiranje. Čizma je remasterirana u mješavini recikliranih materijala: kombinirajući reciklirani poliester s kožom bez kože. Klasično žuto welt šivanje Dr. Martensa odražava se žutim akcentima oko vezica.

Lako se nose, ali s hrabrom rubom. Jednako samouvjereni kao i ljudi koji ih nose. Suradnja slavi pobunu protiv konformizma i činjenje stvari na svoj način.

Dr. Martens x GANNI suradnja stiže 1. prosinca 2023. godine na ganni.com i drmartens.com, kao i u odabranim trgovinama.

Cijena: 285 EUR i bit će dostupna u veličinama EU 36 – 48