Petnaest talijanskih tvrtki, proizvođača odjeće, obuće i kožne galanterije, predstavilo je svoje proizvode potencijalnim poslovnim partnerima iz Hrvatske i regije u okviru modnog susreta pod nazivom Fashion Destination Italy 2025. Događanje je organizirano od strane Agencije ITA – Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u Zagrebu.

Cilj ovog događanja bio je promicanje koncepta Made in Italy u modnom sektoru, kao i jačanje prisutnosti talijanskih modnih marki na hrvatskom tržištu i šire. Otvorenje su svojim prisustvom uveličali Paolo Trichilo, veleposlanik Italije u Hrvatskoj, Marilena Procaccio, direktorica ureda ITA-e u Zagrebu, te Anica Hursa Šajatović, dekanica Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu.
Ovo predstavljanje je dio šireg projekta Dani talijanske mode u svijetu #italiaèmoda (Le Giornate della moda italiana nel mondo), koji je pokrenulo talijansko Ministarstvo vanjskih poslova i međunarodne suradnje. Projekt slavi talijansku modu kroz niz događanja organiziranih uz podršku veleposlanstava, a ističe kvalitetu, kreativnost, inovaciju i održivost talijanskih poduzeća.




Fashion Destination Italy pruža koordiniranu platformu za predstavljanje naslijeđa talijanskog obrtništva, dok istovremeno prati dinamičnu evoluciju suvremenih modnih trendova. Ova inicijativa potiče prekograničnu kulturnu razmjenu i poslovnu suradnju, a dodatno doprinosi jačanju međunarodne vidljivosti talijanskih robnih marki.
Prema najnovijim podacima, talijanski modni sektor prednjači u Europi s prometom od 102 milijarde eura, okupljajući više od 62 tisuće tvrtki i zapošljavajući preko 565 tisuća ljudi.



