Popularna web platforma za žene, Femina.hr, obilježava 15 godina uspješne prezentacije na hrvatskoj medijskoj sceni. Ovim jubilejom Femina.hr potvrđuje svoju ulogu vodećeg lifestyle brenda u regiji, koji nudi vrhunski sadržaj o ljepoti, modi, zdravlju, putovanjima, gastronomiji, kulturi i još mnogo toga.

Od osnutka 2009. godine, kada su je osnovali novinarka i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak Marko Raspor, Femina.hr se kontinuirano razvijala i prilagođavala potrebama svojih čitateljica.
Portal je postao prepoznatljiv po kvalitetnom i relevantnom sadržaju, ali i po promociji ženskog stvaralaštva, poduzetništva i zdravlja.
U sklopu obilježavanja 15. godišnjice, Femina.hr se predstavlja u novom ruhu. Osvježen brend identitet uključuje novi logo, slogan, boje, fontove i dizajnersko rješenje.
Za modernu i elegantnu estetiku portala poskrbela se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica Maja Tomljanović.
Uz osvježeni vizualni identitet, Femina.hr dobiva i pojačanje u timu. Na poziciju izvršne urednice stigla je Danijela Arbutina, iskusna beauty urednica i novinarka s bogatom karijerom u hrvatskim medijima.
Glavna urednica Femina.hr, Zora Bjelousov, izražava zadovoljstvo dosadašnjim postignućima i optimistično gleda u budućnost: “Femina.hr kreće u svoju ‘Novu eru’, usmjerenu ka novim generacijama žena, ali ostajući vjerna i našoj dosadašnjoj publici. Danas nas čita preko 100.000 ljudi, a Femina.hr je prava oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija.”
Femina.hr aktivno surađuje i s čitateljicama, kojih je u bazi registrirano preko 40.000. Portal je iznimno aktivan i na društvenim mrežama, gdje broji preko 61.700 pratitelja na Facebooku i 23.800 na Instagramu.
Uz posvećenost timu, inovativan sadržaj i osvježen brend identitet, Femina.hr je spremna za nove izazove i nastavak uspješne misije u informiranju i osnaživanju žena u Hrvatskoj.