Popularni ženski portal Femina.hr obilježava 15. godišnjicu

Popularna web platforma za žene, Femina.hr, obilježava 15 godina uspješne prezentacije na hrvatskoj medijskoj sceni. Ovim jubilejom Femina.hr potvrđuje svoju ulogu vodećeg lifestyle brenda u regiji, koji nudi vrhunski sadržaj o ljepoti, modi, zdravlju, putovanjima, gastronomiji, kulturi i još mnogo toga.

Od osnutka 2009. godine, kada su je osnovali novinarka i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak Marko Raspor, Femina.hr se kontinuirano razvijala i prilagođavala potrebama svojih čitateljica.

Portal je postao prepoznatljiv po kvalitetnom i relevantnom sadržaju, ali i po promociji ženskog stvaralaštva, poduzetništva i zdravlja.

U sklopu obilježavanja 15. godišnjice, Femina.hr se predstavlja u novom ruhu. Osvježen brend identitet uključuje novi logo, slogan, boje, fontove i dizajnersko rješenje.

Za modernu i elegantnu estetiku portala poskrbela se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica Maja Tomljanović.

Uz osvježeni vizualni identitet, Femina.hr dobiva i pojačanje u timu. Na poziciju izvršne urednice stigla je Danijela Arbutina, iskusna beauty urednica i novinarka s bogatom karijerom u hrvatskim medijima.

Glavna urednica Femina.hr, Zora Bjelousov, izražava zadovoljstvo dosadašnjim postignućima i optimistično gleda u budućnost: “Femina.hr kreće u svoju ‘Novu eru’, usmjerenu ka novim generacijama žena, ali ostajući vjerna i našoj dosadašnjoj publici. Danas nas čita preko 100.000 ljudi, a Femina.hr je prava oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija.”

Femina.hr aktivno surađuje i s čitateljicama, kojih je u bazi registrirano preko 40.000. Portal je iznimno aktivan i na društvenim mrežama, gdje broji preko 61.700 pratitelja na Facebooku i 23.800 na Instagramu.

Uz posvećenost timu, inovativan sadržaj i osvježen brend identitet, Femina.hr je spremna za nove izazove i nastavak uspješne misije u informiranju i osnaživanju žena u Hrvatskoj.