Što ako vam kažemo da vam za idealan odmor ne trebaju avionske karte ni egzotične destinacije, već samo dobar outfit i dobar stav? Upravo to poručuju Marc Jacobs i Doja Cat u novoj kampanji Staycation za Pre-Fall 2025 kolekciju, koja reinterpretira svakodnevne gradske scene kao pozornicu stila, glazbe i slobode izražavanja.

Dok Doja Cat hoda ulicama New Yorka – kroz autobusne stanice, građevinske skele i žuta taksije – Marc Jacobs transformira urbani kaos u modnu oazu. „Biti na odmoru nije pitanje destinacije, već prisutnosti. Ova kampanja slavi trenutak – bilo da ste na plaži ili u centru grada“, izjavila je glazbenica i kreativna ikona, koja je uz sve to iskoristila priliku za premijerno otkrivanje svoje nove pjesme Jealous Type, koja zvuči kao soundtrack ljeta.
Kolekcija donosi svevremenske siluete s dozom retro glamura i naglašenim urbanim edgeom. Među najpoželjnijim komadima ističe se nova Dual Bag, koju Doja Cat nosi s podjednakom dozom stava i lakoće, kao i Snapshot Pochette torbica, Large Denim Chain Sack i Glam Claw Clip Shoulder Bag – svi redom komadi koji će se naći na wishlisti ljubiteljica mode koje cijene miks funkcionalnosti i estetike.

Uz torbice koje već imaju kultni status, kolekcija donosi i nosive komade spremne za gradske šetnje, brze kave s prijateljicama i spontane večernje izlaske – sve uz neizostavne chunky cipele i prepoznatljivu siluetu koju Jacobs njeguje sezonom za sezonom.



Kampanja je vizualno privlačna, duhovita i smjelo urbana – baš kao i sama Doja Cat. A kolekcija? Već je dostupna u Marc Jacobs boutiques diljem svijeta, na službenoj stranici marcjacobs.com i kod odabranih luksuznih boutiquea.