Nakon višemjesečnog iščekivanja, zagrebački Maria Store u Masarykovoj ulici ponovno je otvorio svoja vrata, otkrivajući prostor koji redefinira pojam luksuznog shoppinga u Hrvatskoj. Kultna adresa, koja već više od desetljeća diktira modne standarde, sada je dobila novo lice u kojem se isprepliću sofisticirani minimalizam i senzualna toplina.

Prostor s pričom i tradicijom
Maria Store je od svog osnutka 2007. u Dubrovniku bio sinonim za vrhunsko modno iskustvo. Smješten u povijesnom prostoru Dominikanskog samostana iz 15. stoljeća, prvi butik ovog brenda nagovijestio je da se radi o mjestu koje spaja baštinu i suvremeni luksuz. Tri godine kasnije, zagrebački Maria Store postao je nezaobilazna adresa ljubiteljica mode, okupljajući najpoznatija dizajnerska imena na jednom mjestu.
Otvorenje trgovine Maria Man u Dežmanovoj ulici početkom 2024. dodatno je proširilo priču, stvarajući mušku adresu koja je ubrzo stekla kultni status. Upravo je taj interijer poslužio kao inspiracija za redizajn ženskog Maria Storea u Masarykovoj, podižući cijelo iskustvo na novu razinu.




Luksuz i minimalizam u savršenoj ravnoteži
Novi interijer potpisuje milanski studio m2atelier, poznat po svojoj sposobnosti da stvori prostore koji odišu diskretnim luksuzom. U Maria Storeu sve je podređeno detalju – od rasvjete koja ističe krojeve do palete boja koja stvara intiman, a opet profinjen ambijent.
Namještaj i izložbeni prostori oblikovani su prema konceptu luxury minimalism, gdje se jednostavnost koristi kao alat za naglašavanje ljepote mode. Svaki stalak, svaka polica i svaki kutak zamišljeni su tako da kolekcije najpoznatijih svjetskih kuća dođu do izražaja u punom sjaju.
Na vješalicama i policama nalaze se kreacije kuća kao što su Saint Laurent, Gucci, Balenciaga, Loewe, Chloé, Valentino, Bottega Veneta i The Row, potvrđujući status Maria Storea kao mjesta gdje se luksuz doživljava, a ne samo kupuje.

Nova era za modnu publiku Zagreba
“Novi interijer, ali ista predanost – najbolje od mode na jednom mjestu”, poručili su iz Maria Storea prilikom otvaranja, naglasivši da iza ovog redizajna stoji želja da se kupcima pruži iskustvo koje nadilazi samu kupovinu.
Zagreb je s novim izgledom Maria Storea dobio ne samo preuređenu trgovinu, već i prostor koji postavlja nove standarde luksuza, estetike i mode. Radi se o mjestu gdje se globalni modni trendovi spajaju s lokalnim senzibilitetom, stvarajući destinaciju koja ne prestaje inspirirati.






