Rokh i H&M stvaraju modnu magiju

Spoj osobnog stila dizajnera Roka Hwanga, rođenog u Koreji, odraslog u Teksasu i obrazovanog u Velikoj Britaniji, s globalnim modnim divom H&M-om rezultirao je limitiranom kolekcijom koja redefinira suštinu osnovnih komada garderobe. Estetika Rokha, obilježena inteligencijom, elegancijom i vječnošću, dobiva novu dimenziju u ovoj suradnji, nudeći komade koji istovremeno odražavaju avangardnost i sofisticiranost, utjelovljujući duh preobrazbe.

Od osnivanja vlastite modne marke, Rokha, 2016. godine, Hwang je brzo napredovao u svijetu mode. Prikazujući svoje kreacije na Tjednu mode u Parizu samo tri godine kasnije, privukao je posvećenu publiku privučenu njegovim eksperimentalnim pristupom dizajnu. S H&M-om, Hwang kreće na putovanje kako bi izazvao konvencije i ponovno zamislio klasičnu profesionalnu garderobu.

Kolekcija Rokh H&M predstavlja zavodljiv niz odjevnih predmeta za muškarce i žene, uključujući dvostruke trench kapute, haljine s odvojivim rubovima, korzete, prepravljene hlače i traperice, te decentne, ali privlačne komade poput majice s prigušenim cvjetnim uzorkom i seta s plisiranom suknjom. Svaki je komad temeljito izrađen kako bi odisao sofisticiranošću, ali istovremeno poziva na zaigrano eksperimentiranje.

U središtu suradnje leži istraživanje kompleksnosti i mogućnosti krojenja. Hwang uključuje dodatne slojeve, spaja i udvostručuje komade i besprijekorno integrira elemente jednog stila u drugi. Ovaj pristup, koji se očituje u trench haljini, predstavlja suptilan, ali dubok odmak od uspostavljenih normi, nudeći svježe perspektive na vječne klasike.

Ono što izdvaja kolekciju rokh H&M je njena visoko modificirana priroda. S odvojivim, podesivim elementima poput kukica i očiju i gumba, svaki komad postaje platno za osobni izraz. Hwangova vizija prilagodbe proteže se dalje od samog estetike; ona utjelovljuje filozofiju osnaživanja, pozivajući nositelje da učine svaki stil svojim.

“Uvijek se fokusiram na to da moje kolekcije budu što vječnije, a jedan od načina je s prilagodljivim detaljima”, objašnjava Hwang. “Vidio sam ljude koji nose panele s našeg trench kaputa naopako i iznutra, na briljantno jedinstvene načine koje nikada nisam zamislio kada sam prvi put osmislio dizajn. Vidjeti svoju odjeću kako je interpretiraju ljudi na svoj način jedno mi je od najvećih zadovoljstava.” S lansiranjem rokh H&M kolekcije, Hwang s nestrpljenjem iščekuje kako će kupci stupiti u interakciju s kolekcijom, unoseći u nju svoje jedinstvene perspektive i kreativnost.

Dok se kolekcija priprema za svoj debi u odabranim trgovinama i online 18. travnja 2024. godine, raste napetost među modnim entuzijastima diljem svijeta. Suradnja između rokh i H&M-a ne samo da obećava susret inovativnog dizajna i dostupnosti, već i slavi individualnost i izražavanje vlastite osobnosti. S njegovom raznolikom, ali prepoznatljivo šik ponudom, kolekcija poziva nositelje da krenu na put otkrića, redefinirajući granice suvremene mode.