Otmjena, besprijekorno odjevena, ženstvena i dotjerana – kakva je bila u stvarnosti, takvom se savršeno prikazivala i na slikarskom platnu. Zato je upravo Tamara de Lempicka inspiracija dizajneru Gil Santucci, jedna je od malobrojnih umjetnica koja je od malih nogu do kraja života bila okružena luksuzom.
Njena umjetnička djela Hollywood je naprosto obožavao. U medijima je u svoje vrijeme bila popularna kao i filmske dive, ne samo zbog svog slikarskog opusa, nego i zbog ljepote, damskog i elegantnog modnog stila, ali i raskalašenog privatnog života.
Hedonizam od rane mladosti
Podatci o rođenju Tamare de Lempicke obavijeni su misterijem jer je voljela prezentirati svoj život javnosti na taj način. Slikaričina biografija koju imamo danas temelji se uglavnom samo na njenim izjavama za medije. Dok jedni izvori navode da je svijet ugledala 16. svibnja 1898. u Sankt Petersburgu pod imenom Tamara Gorska, drugi tvrde da je njen rodni grad Varšava i da joj je nadjenuto ime Maria Gorska.
Prihvaćenija je prva teorija. Potjecala je iz ugledne odvjetničke obitelji, a po ocu je bila napola Židovka. Legenda kaže da je njena majka Malvina pozvala istaknutog lokalnog slikara da izradi portret njene kćeri kad je djevojčici bilo deset godina, a Tamara je bila toliko nezadovoljna ugledavši rezultat višesatnog poziranja da je uzela boje u svoje ruke i nagovorila sestru da joj pozira za bolju sliku, navode na ziher.hr.
Roditelji su joj se razveli 1912. pa je baka preuzela njen odgoj. S njom je provodila praznike u Italiji i na francuskoj rivijeri, a internat je Tamara pohađala u Švicarskoj. Tako je od rane mladosti navikla na česta putovanja, skupocjeni nakit i otmjenu odjeću. Razgledavanja bogatih južnoeuropskih kulturnih znamenitosti bila su njen prvi i vrlo utjecajni dodir s umjetnošću.
Od Pariza do Milana, od Milana do Hollywooda
Na scenu se probila 1925. svojom prvom velikom izložbom u Milanu, pod pokroviteljstvom grofa Emmanuela Castelbarca, za koju je naslikala dvadeset i osam slika u roku od samo šest mjeseci.
Njena su djela zapazili i novinari američkog Harpar Bazaara. Najranija Lempickina faza odlikuje se elementima kubizma, a kasnije će postati reprezentativno ime slavnog art decoa. Njena je stilizirana forma upadljiva, boje su joj jarke i čiste te je izražena igra svjetla i sjene.
Uvijek je birala privlačna lica za modele. Njene su slike (većinom portreti) jasne, oštre i zrače diskretnom senzualnošću. Slikarstvo je shvaćala veoma ozbiljno i bila predana svom radu.
Svoj najpoznatiji autoportret Tamara u zelenom Bugattiju, kojim je prenijela svoje samopouzdanje i karizmu u punom sjaju, dovršila je 1929. godine. Slika je krasila naslovnicu njemačkog modnog časopisa Die Dame.
Napola spuštenih kapaka u zavodljivom pogledu, upadljivih žarkocrvenih punih usana, odjevena u profinjenu krem boju koja se poklapa s njenom puti, doima se kao da doista pozira za objektiv modnog fotografa.
Utjelovila je femme fatale, snažnu i nesalomljivu ženu međuratnog razdoblja, ekscentričnog i hedonističkog vremena. A bilo je to doba popuštanja ustaljenih, konzervativnih moralnih normi, razvijanja liberalnijeg pogleda na socijalni i seksualni život.
Gil Santucci
Kada se moda spoji s kreativnošću, rađaju se brendovi kao što je Gil Santucci. Odjevni predmeti s ekskluzivnim detaljima dizajnirani za eklektičnu, suvremenu i nekonformističku ženu.
Avangardna i kontraaktualna moda gdje mješavina stilova i utjecaja daje život jedinstvenim odjevnim predmetima. Linije jarkih boja i otkačenih motiva.
Svaku pojedinu kolekciju karakterizira alternativna interpretacija suvremenog. Inovativni duh i želja za eksperimentiranjem daju život kolekcijama visoke kvalitete sa zadivljujućim i provokativnim trendovima.