Kreatorica Loredana Bahorić, poznata po svojem prepoznatljivom modnom rukopisu, odlučila se na nešto potpuno novo prilikom snimanja zimske kampanje za svoj brend Charlie. S vizijom da predstavi crnu kolekciju u novom svjetlu, Loredana je pozvala talentiranu fotografkinju Mare Milin da kreira nešto posebno. Inspirirana ranijom kampanjom “Time of Innocence” iz 2013., Milin je odlučila cijelu kolekciju snimiti koristeći ogledala.
“Nekim čudom dobivena zraka svjetla dala je snažan naboj cijeloj priči i dodatno istaknula teksture crne kolekcije te svijetlu put modela. Upotreba kontrastnih materijala snažno je podcrtana zrakom svjetla te osim estetskog dojma ima i jasno simbolično značenje”, objašnjava Loredana Bahorić.
Mare Milin, odazvavši se Loredaninom pozivu, još jednom je udružila snage s Charliejem kako bi stvorile remek-djelo hrvatske modne fotografije. “Znala sam, nekako telepatski, da će me nazvati kako bismo radile nešto posebno”, kaže Milin. I zaista su to ostvarile. U doba brze informacije i prolaznosti sadržaja, njihova kampanja ističe se kao nešto što zaslužuje pažnju izvan brzog pregledavanja.
Milin naglašava: “Kad razmišljamo o brzini svjetlosti kojom se stvari događaju, gdje živimo na pokretnim trakama informacija, ‘ajmo se vratiti riječi svjetlo. Fotografija, kako nam definicija kaže, znači ‘crtanje svjetlom’. Ponekad zaboravljamo proces stvaranja fotografije i uzimamo ga zdravo za gotovo.”
Njezine fotografije, stvorene svjesnim i istovremeno nasumičnim pisanjem svjetlom, prikazuju djevojku u crnoj odjeći, ističući vibrantne boje kose i ruža, koja stoji u struji svjetla. Ova serija komunicira postojanje svjetla u tami, podsjećajući nas da i u najtamnijim trenucima postoji svjetlost.
Milin zaključuje: “Tuneli bez izlaza, tumaranja u vječnom mraku, sve to nema smisla bez Sunca, Mjeseca, tj. neke zrake. Ravnoteža je ključ. Na kraju, izlazimo iz tunela, dolazi ljeto, izranjamo iz tamne vode – u svjetlo. Apeliram na vas da uočite zraku svjetla, i što se događa u njoj, ali i tamu koja je okružuje. Sve to je dio života, svijeta, i na kraju, ove nevjerojatne kampanje.”