Kate i Lila Moss očaravaju u novoj Fendijevoj kampanji Peekaboo

Svijet mode zna prepoznati pobjednički duo kada ga vidi, a nova Fendijeva kampanja to samo potvrđuje. Kate Moss i njena kćer Lila Moss udružuju se za novu kampanju Peekaboo, učvršćujući dugogodišnju vezu s talijanskom modnom kućom.

Ovo im nije prvi Fendijev projekt. Mossove, koje su već bliske prijateljice s Fendijevim kreativnim direktorom Kimom Jonesom, ukrasile su modne piste i brojne kampanje za brend. Ovaj najnoviji projekt čini se prirodnim napretkom, dokazom njihovog rastućeg odnosa s brendom.

Snimljena od strane legendarnog Craiga McDeana i stilizirana Melanie Ward, kampanja je studija kontrasta. Kate i Lila izražavaju i razigranu draž i neospornu ozbiljnost, podsjećajući nas da su njihovi prepoznatljivi zadimljeni pogledi zaista obiteljska crta (naravno, uz podršku Fendija).

Ali prava zvijezda predstave? torba Peekaboo. Ovaj bezvremenski komad, rođen 2008. godine, postao je glavni dio luksuznih ormara tijekom više od 15 godina. Spajajući vrhunsku izradu s dodirom razigranosti, Peekaboo ubacuje osobnost u svaki outfit. Više od torbe, ona utjelovljuje samu srž Fendija: predanost tradiciji koja se može prenositi kroz generacije.

“Nositeljica Peekaboo torbe je osoba s mnogo lica”, kaže Silvia Venturini Fendi. “Ima skrivene talente, bira što će otkriti o sebi i kada.” Kampanja savršeno hvata tu osjećajnost, s Kate i Lilom koje predstave raznolikost Peekaboo torbe – torbe koja može biti i razigrana i moćna, baš kao i žene koje je nose.