Od trenutka kada je Salvatore Ferragamo 1923. godine dizajnirao kaubojske čizme za film “The Covered Wagon”, brand je zadržao svoj prepoznatljivi estetski izričaj utemeljen u holivudskoj povijesti i zapadnjačkom stilu.
Ferragamova Pre-Fall 2023 kolekcija. nije iznimka, jer kreativni direktor Maximillian Davis suptilno usvaja ove klasične stilističke trope kako bi stvorio kolekciju fokusiranu na čiste krojeve i svestrani denim koji sjedinjuju ovu osnovu s modernim stilovima.

Denim, džepovi i gingham uzorci diskretno se pojavljuju diljem kolekcije, dodajući zapadnjački štih Ferragamovim minimalistčkim siluetama.
Jednostavna paleta boja crvene, bijele, zelene i denim omogućuje odjeći da zauzme središnje mjesto, dok retro uzorci i dugi denim jakni s posebnim krojenjem podsjećaju na prošle Ferragamove kolekcije.

Novi modeli Ferragamove torbe s izrezima i sezonske varijacije ikonične torbe Wanda također se pojavljuju u kolekciji, djelujući kao vremenski simboli nove ere Ferragama.
“Želim istražiti što su suvremeni osnovni komadi od denim odjeće do večernjih kombinacija”, objašnjava Davis. “Želim uzeti klasične komade iz svakodnevne garderobe i obogatiti ih teksturama i materijalima koji će im pružiti moderni, zabavni i neočekivani dojam.”

Kampanja za kolekciju, koju je snimio fotograf Tyler Mitchell, preoblikuje visokooktanski glamur Hollywooda s opuštenom, suvremenom lakoćom. “Tyler je netko s kim sam odrastao; pripadamo istoj zajednici i uvijek smo razgovarali o suradnji”, objašnjava Davis. “Njegovi radovi imaju jednostavnost i eleganciju te način na koji uhvati ljude pruža nenametljivu jasnoću.”
Uz Mitchellove fotografije, dizajni Ferragama predstavljaju novu verziju branda, ali ne bez retro inspiracije koja je definirala brand. Ova nova interpretacija Ferragama odašilje počast njegovim korijenima i oživljava ga na način koji do sada nije viđen.