Tod’s je otvorio novi boutique u Saint-Tropezu. Smješten u Rue François Sibilli, uređenje boutiquea je linearno i usklađeno sa sofisticiranim interijerima trgovina robne marke, a ipak ima nepretencioznu i opuštenu kvalitetu u skladu s francuskim ljetovalištem.

Nekoliko elemenata dodaje karakter prostoru, kao što su srebrna ogledala, Tod’s vitrine izrađene po narudžbi, viseće police s Travertino mramorom i detalji od kože marke Vacchetta.
Novi boutique donosi kolekcije muških i ženskih modnih dodataka, u rasponu od Di Bag i Bubble Gommino, obilježenih velikim kamenčićima — potpisom brenda.
Tu je i izbor T Timeless torbi i sandala od rafije iz aktualne kolekcije Full Summer, kao i ovosezonski Tod’s Riviera slip on za muškarce. U Francuskoj postoji osam Tod’s boutiquesa.
Prodaja marke Tod’s porasla je 24,4 posto na 130,2 milijuna eura u prva tri mjeseca ove godine. Tod’s Group javno kotira na burzi u Milanu. U prvom tromjesečju maloprodajna prodaja grupe porasla je 23,6 posto na 193 milijuna eura, što predstavlja više od 70 posto prihoda.
Na dan 31. ožujka grupa se sastojala od 333 vlastitih prodavaonica i 89 franšiznih boutiquea, u usporedbi s 318 vlastitih i 86 franšiznih boutiquea krajem ožujka prošle godine.
