U najnovijoj kampanji za torbicu Galleria, Prada se udružila s holivudskom zvijezdom Scarlett Johansson. Kroz niz elegantnih fotografija i videozapisa, kampanja istražuje utjecaj torbica na identitet i izražavanje.
Fotografije, koje je snimio renomirani fotograf Jonathan Glazer, prikazuju Johansson u nizu različitih uloga. Od sofisticirane poslovne žene do samouvjerene umjetnice, Johansson se mijenja pred našim očima, a jedino što ostaje konstantno je njena Prada Galleria torba.
U intervjuu za časopis Vogue, Johansson je govorila o utjecaju torbica na njen identitet. “Torbica je poput malog komada sebe koji nosite sa sobom”, rekla je. “Može biti praktična, elegantna i čak i sentimentalna.”
Za Johansson, Galleria torba predstavlja više od jednostavnog modnog dodatka. To je simbol snage, samopouzdanja i sofisticiranosti. “To je torba koja može pratiti ženu u svim aspektima njenog života”, rekla je.
Kampanja Prada Galleria s Scarlett Johansson je podsjetnik da su torbice više od jednostavnih modnih dodataka. To su moćni alati koji nam pomažu da izrazimo sebe i definiramo svoj identitet.