Swarovski, predstavlja očaravajuću kolekciju Proljeće/Ljeto 2024. koju je zamislila globalna kreativna direktorica Giovanna Engelbert. Ova svježa kampanja crpi inspiraciju iz trajnih elemenata Venere, rimske božice ljubavi, ljepote i prosperiteta.
Pod vizionarskim objektivom fotografa Stevena Meisela, a uz stilizaciju majstora frizure Guida Palaua i legende šminke Dame Pat McGrath, kampanja predstavlja sjajan niz vrhunskih modela. Irina Shayk, Fei Fei Sun, Imaan Hammam, Karlie Kloss i Abby Champion utjelovljuju duh Venere kao suvremene muze. Ukrašene očaravajućim komadima iz kolekcije inspirirane morem, svaki model predstavlja aspekt moderne žene – snagu, osnaživanje, kreativnost, gracioznost i eleganciju – reinterpretiranu na smion i ekstravagantan način.
“Kampanja Venera oživljava kolekciju Proljeće/Ljeto 2024.”, kaže Engelbert. “Inspirirana sanom o podvodnom svemiru, preoblikovala sam besmrtni arhetip Venere kroz modernu prizmu. Ovi modeli savršeno utjelovljuju naše ideale elegancije, osnaživanja, kreativnosti i gracioznosti.”
Ova kampanja udahuje život kolekciji koja se uranja u dubine vodenog svijeta. Zamislite podvodni vrt prepun blaga – sjajne ljuske, živopisne koralje, nježne morske konjice, morske zvijezde i anemones – sve preoblikovano u raskošne kristalne nakite. Fluidni oblici i živahna paleta boja hvataju suštinu mora, predstavljajući nesvakidašnju vještinu Swarovskija u obradi kristala i bisera.
Kolekcija obilježava novu eru za Swarovski, gurajući granice kreativnog izražavanja i razvijajući Engelbertov prepoznatljiv luksuzni stil. Omiljene dizajnerske obitelji poput Hyperbole, Idyllia i Millenia reinterpretirane su sa svježim perspektivama. Osim toga, kolekcija uvodi avangardnu liniju Sublima, koja se odlikuje fluidnim linijama, futurističkim oblicima i tehnikama haute joaillerie-a. Kampanju dodatno upotpunjuju očaravajući novi modeli naočala za ovu sezonu.